Hoe kan jij helpen?

D66 wil een stad waar iedereen zich vrij en thuis voelt. Waar we elkaar vertrouwen. Waar we onrecht en onzin bestrijden. D66 zal zich inzetten voor een stad met ambitie, voor een duurzaam Harderwijk en Hierden en wil dat iedereen vrij is om in onze mooie stad zichzelf te zijn. Daar zetten wij de komende jaren op in, te beginnen met de campagne de komende maanden. Samen met onze vrijwilligers gaan wij de beste campagne ooit neerzetten. Daarom hebben wij jouw hulp nu nodig.

Help mee, doe mee!

1. Donatie aan onze campagne. Hoe groter ons campagnebudget is, hoe meer we kunnen organiseren en hoe meer we zichtbaar zijn in de stad. Onze campagne zal van november tot maart duren, waardoor we onze campagnematerialen goed zullen gebruiken! We hebben geld nodig voor winterjassen voor onze vrijwilligers, campagneactiviteiten en advertenties. Elke donatie is welkom op IBAN NL97 RABO 0113 5737 66 t.n.v. D66 Noordwest Veluwe.

2. Word campagnevrijwilliger. Meld je aan bij campagneleider Benjamin of bij mij om mee de straat op te gaan, in gesprek te gaan met mensen, flyers uit te delen of actief deel te nemen aan onze bijeenkomsten. We kunnen alle hulp gebruiken en gaan graag met je in gesprek!
  3. Extra zichtbaarheid op sociale media. D66 is landelijk én lokaal heel actief op Facebook, Twitter en Instagram. Deel onze berichten, zodat ook de sociale media D66-groen kleuren!

Doe ook mee! Samen zorgen we dat we in Harderwijk ambitieus zijn, dat we nog meer inzetten op verduurzaming van onze stad én dat iedereen hier vrij kan zijn in zijn eigen keuzes. D66 maakt het verschil. Alvast bedankt voor je steun!